18 november 2009

Jag plingar alltså finns jag! ( :

Ojojoj Idag gick vi upp kl halv sex. Klockan sex var Bhola utanför med Bilen och vi åkte mot Old Delhi! Där väntade en 3 timmar lång cykelrunda. De va himla spännande att cykla runt på stora och små gator med kossor getter rickshaws bilar lastbiler ja allt finns på de där små vägarna man får ju ta för sig. Mitt motto för dagen var " jag plingar alltså finns jag". Han, guiden från holland, sa att vi skulle andvända dom och de vill ja lova att vi gjorde! De var verkligen än annorlunda upplevelse. Vi åkte även förbi "the Spice Market" Oj va mycket chilli det var chillie överallt, på marken och i luften, lite svårt att andas ibland. Men de va lite jobbigt med alla som ska stirra och kommentera att man är vit och "nice looking madame" och sådana komentarer och folk som ska ta i en , nee ursh!! Indier kan vara bra jobbiga ibland vill ja lova! Men har ni vägarna förbi Delhi föreslår ja att ni provar! ( :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar