08 oktober 2009

Yoga, lunch och poolen!










Tredje dagen i Indien startade vi med lite yoga. Jagdish kom hem till oss och höll "lektion" så jag och Ewwe hoppa in med de lite mera erfarna, Anna, Gunnel och Kristina. Och "grann tjejen" Elin var där för andra gången. De va riktigt kul faktist så nu hoppas vi på att bli viga, han tyckte dock att jag var lite stel i axlarna ( från all paddling etc.) Men de ska de bli ändring på nu! Men träningsvärken har redan kommit hah.
Sen begav vi oss ut på lunch på "Istituto Italiano di Cultura" med några kvinnor Anna känner. Vi satt och prata ett bra tag, och såg små söta kattungar. Sen begav vi oss ut till Poolen för att sola och bada några timmar. När vi kommit hem tog jag och syster en kort promenad, till en affär och tillbaka. Vi våga inte riktigt gå längre, det var kolsvart redan kl 7 och trafiken var tydligen värre än vanligt. Så vi skynda oss över vägen och hem. Vi klarade oss varefall!

Och för bara en liten stund sen fick jag mig en liten överraskning när jag gick in på min toaletten. Där i dushen satt en liten ödla, eller såå liten var den ju inte. Söötis, Kurt heter han, min nya roomie!

Natti Natti

4 kommentarer:

  1. Jag tror bestämt att kurt har tappat svansen någonstans. Du skrämde väl honom inte i din vilda framfart in på toan? ;)

    SvaraRadera
  2. Fy tusan!!! Läskigt....men det såg inte så läskigt ut med poolen du :) Jäättefiiina bilder. Kram från Sanne ps hälsa alla andra från oss här hemma i swedala ds

    SvaraRadera
  3. Så du har skaffat både blogg och nytt manligt sällskap ;)

    SvaraRadera
  4. Ha de va en liten överraskning o se en ödla, men svansen va nog redan av innan han flytta hit, för vi såg inte skymten av någon svans!
    Polen var inte så pjåkig vill ja lova!
    ja du älskling men Kurt har redan lämnat mig, jag vet inte om han tog illa upp av att ja är så kär i dig, han ville nog inte va de "tredje hjulet" heh ;) DU är Bäst Daniel <3

    SvaraRadera