06 oktober 2009

Mot Indien

I måndags bar det av mot Indien. Daniel och Anton skjutsade oss till flygplatsen och vi fick oss en "not so pleasant suprise" när vi skulle checka in. Våra biljetter hade blivit canselerade för att resebyrån inte fullgjort bokningen. Men efter en massa telefonsamtal till och från Indien så lyckades vi få oss två platser på planet, jag och syster. Sen vart det brottom och det blev snabb mys o pussar innan vi var tvugna att hoppa på flyget. Så nu sitter jag nästan på andra sidan jorden från min älskling, och visst känns de jobbigt. De är några jobbiga men förhoppningsvis trevliga månader jag har framför mig.

Efter att vi landat åkte vi hem till pappsen och Anna. Jag ringde en snabbis till Daniel innan jag hoppa i sängen för att få några timmar sömn innan dagen skulle börja. Pappa åkte till jobbet och lagom tills jag vaknat hade Anna o Co. blivit klara med dagens Yoga i vardagsrummet, på torsdag är de dags för oss också! Sen blev de lite f ärsk frukt till frukost och sen bar det ut i den stora staden Delhi. De finns mycket att se och man tycks aldrig sluta bli förvånad. Ska försöka få ut lite bilder om ja kommer på hur man gör! Men nu kommer nog maten till dörren vilken minut som helst, Pizza Hut blev det!






2 kommentarer:

  1. Hej Ellen!!!

    Vi ska följa er på din blogg, vad roligt! Hälsa Ewwe o de andra. Kram Sanne o Larson

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att ni får några kanonmånader där borta. Jag önskar mig många bilder att titta på om det går bra ;)

    Många kramar till er båda två
    Sofie och lilla Leslie

    SvaraRadera